2012年3月15日 星期四

晨早流流看桃姐

桃姐是侍候了李家數十年的老傭人,把第二代少爺Roger撫養成人。 Roger仍然獨身,留在香港居住和工作,而桃姐也繼續照顧 Roger,成為習慣。
一天桃姐在家中不知覺間暈倒,醒來時發現自己身在醫院,據診斷桃姐是中風了,必須利用物理治療儘量恢復活動能力;桃姐向Roger提出代她找一家老人院住下來。
Roger在百忙工作中為桃姐找合適老人院,桃姐出院並獲送到老人院,在環境陌生,院友怪異的情況下,桃姐強裝鎮定,Roger趕至照應,桃姐更表現一切應付自如。

導演 : 許鞍華
演員 : 葉德嫻、劉德華
片長 : 118 分鐘
級數 : I
語言 : 粵語 (中英文字幕)
 




31-3-2012


熟識我的人都知我是劉華fans.桃姐未上映前,成日係友人前好想看,身邊搵唔到同我去看呢,話說拖到現在.它快落畫,昨日上百老匯看下邊間,銀座有呢套.只得早場,早場平好多,我原先叫埋媽咪去看.我較定鬧鐘起身,平日星期六無2點唔會早起身,今次因為華仔先早起身.今日8;00就起身了,我行去戲院好近,只係30分鐘.本來叫埋媽咪一起去,想起去上次同她去看墨攻,她訓左覺.我費事嘈醒她.我決定一個人去看.以為早場唔會有太多人,早場9;20.我行去買左飛.買完後去了食早餐,食完早餐,時間剛剛好,我入到戲院後.原來有30人看,桃姐講親情,今次難得有一套講親情電影,坦白講,呢套不是華仔係主角.我想唔會入場,我覺得故事,平淡,帶出要多些關心身邊的人.葉德嫺演活左桃姐一生.演得好神似,華仔演得好好.2人好合拍.看完桃姐,我要好好多關心媽咪,呢套不是催淚電影,`桃姐是一套好寫實電影,見到桃姐入住老人院,想起媽咪有做過老人院.以前去過一次,環境唔太差,呢套是好生活化電影,每個人都要經歷生老病死,大家真係要去看下呢套.呢套值得入戲院

我估唔到肯早起身,早場要9;20.以為早場無咁多人.我隔離個位女士係度訓覺.俾錢入戲院訓覺,心想香港人忙到連看一套電影都要咁

今次桃姐找來不少名人來客串,連徐大導客串一場,桃姐故事現實上有不少人都會發生.晨早起身看電影,果然是值得


沒有留言:

張貼留言