2013年11月12日 星期二

香港歴史博物館半天遊

今年9月某個星期日,媽咪叫醒我想去TST香港歴史博物館,兩個傻人唔知香港博物館,媽咪話不如問下mtr職員,因為唔識路,加上當時天氣好熱,媽咪一路行一路話MTR職員老點,最後先知在科學館附近,真是揾死人,媽咪對清代展覽好有興趣,仲話自己係滿清後人,係唔係我唔知呀,反正她開心講下無所謂,兩個人逗留4小時,我志在陪她,香港歴史博物館又有冷氣涼下,其實好啱來hea下,又可以欣賞下文物,順便看下香港故事展覽,除了特別展覽,亦有常規展覽,原來香港歴史博物館是一個好去處

因為媽咪話想去先去,對我呢D無乜耐性的人,自己唔會去,有人陪下去又唔同,又是親子活動,可以陪下她,香港歴史博物館是消閒好去處

我記得定期有不同展覽,今次我們去了清代展覽,展出不同文物,古人制做了不少好靚古董,有時去下吸收文化都唔錯

沒有留言:

張貼留言