2009年9月15日 星期二

看禮儀師之奏鳴曲

今晚去了看禮儀師之奏鳴曲
2009年4月8日下午3:29公開累積瀏覽 134
8-4-09
媽咪話想去看禮儀師之奏鳴曲,前日(6號晚)上ua同百老匯院線.元朗/tin shui wai/屯門邊間有得上,上晒兩大戲院網站.最近去到屯門ua.最後決定去屯門,決定8號去看呢套,屯門ua在屯門市廣場3樓.近住上海婆婆,媽咪再約了另一位朋友一起去看.我們看7:00個場.之前看過不少人都話哭出來,唔好意思,我們沒有哭出來,我們反而笑了出來,呢套有一些笑位,至於下半部會哭,我一點眼淚都無.感人有一點,坐我旁邊有幾位靚妹哭到好大聲,當時心想駛唔駛,明知都係做戲咁做,呢套是值得一看
屯門ua都是第一次.開了2年都未去過,座位都高了些少,我們看時候給前面的人阻了些少,有些字幕的字阻了些少,環境都ok
套戲主要是講男主角是誤打誤撞情況下做禮儀師,故事唔多講,大部份人都會知講什麼,呢套是近期最熱門電影同最多人討論,媽咪話日本人咁大曕開怕呢類題材,日本人邊似香港,換轉是香港一定無咁好看.香港不及日本人咁大曕開這類題材
呢套拿最佳外語片有一定理由,呢套真係好好看,一點悶場都無.有不少笑位.大家要去看一看呢套
媽咪話最感人是男主角親手幫父親納棺,生命是無常,珍惜眼前人.老婆起初不支持,做死人工作都是一份正當工作
廣末涼子以素顏示人.個樣都ok,本木好型仔,以他的年紀來講,仲好靚仔
我當佢笑片咁看.媽咪仲話想使我哭好難,到現在無看過一套電影會使我哭,我是理智的人.起初怕悶到想訓,幸好無想訓情況,呢套有不少發人深省地方,當親人在世時,要好好珍惜,就算他再不好都是自己親人,唔好等親人去世先來後悔,好似男主角一樣,心中幾僧父親,最後去送他一程,仲慢慢想起了父親的樣貌

沒有留言:

張貼留言